Sunday, November 23, 2014

OVER THE EDGE

YA. INI LAH AYAT YANG PALING SESUAI UNTUK AKU SEKARANG

Have u ever feel like u wanna run away from everything? As for me, from my FYP, from people, from subjects? its overwhelming, this semester. ALLAH dah bagi nikmat kelapangan masa, tapi aku zalim, aku leka dan alpa. Dulu- dulu masa sem 1 sampaaaaai sem 4 aku mengeluh sebab masa sangat pack,jadual kelas sangat pack, tapi.. bagusnya masa tu, aku menggunakan masa sebaik-baiknya.

tapi sem 5 ni, aku zalim. kelas tak pack, tapi aku banyak sia-siakan masa. i lost momentum. sangat. sangat hilang. entah mana perginya Dkay yang dulu, Dkay yang rajin, Dkay yang sentiasa buat semua ahead of time. Ya... aku akui. aku mungkin boleh menjadi terlalu perfectionist pada certain masa, tapi kali ni, semester ni aku tewas. dengan ujian masa. aku tewas.
gagal. tak tau mcm mana nak bangkit balik. aku dapat rasa pengakhiran sem ini akan jadi pahit. ALLAH, takut.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...