Saturday, January 14, 2012

ALHAMDULILLAH. =)

 Alhamdulillah MUET dapat Band 4.. syukur ya ALLAH.. jd x pyh ulang
 AlhAmdulillah tadi dpt main badminton..
 Alhamdulillah td dapat bersarapan.
 Alhamdulillah td dpt Solat Subuh
 TAPI.....
 Syukur yg paling bermakna.. terima kasih ya ALLAH, kerana aku masih boleh bernafas hari ini, utk menjalani hari sebagai hambaMU di muka bumi ini


 Sungguh, aku terharu, dan gembira untuk kawanku yg seorang ne, Farahin. Dia baik, dia kuat, dia pandai ilmu agama... aku x kuat macam dia.. aku x cukup kuat untuk ikut halaqah, usrah. X tau mcm mana mau start, takut tak dapat bagi komitmen. YA, takut x dpt bagi komitmen, belum berani


Tapi, tukan benda baik, kenapa aku tolak? tak bagus kan tolak benda baik.... huhu.. Kadang2, rasa malu, dia baik sangat, aku ne, sebagai roommate nya, x baik mcm dia. Dia pergi halaqah, aku duk rumah ja..... ada juga la buat kerja, baca Quran, kemas rumah.. tapi, kdg2 , erm... kalau nak ikut, segan yg amat... group halaqah nya baik2 semua..... yg org nampak baik dari segi luaran dan dalaman..


Aku? masih belum cukup sempurna..... maksud ku, belum betul2 lagi sempurna... pakai tudung bawal, kdg2 tudung masuk... but yeah, aku sedang berusaha untuk berubah.. 


I always hope that today and tomorrow will be better than yesterday....


Sorry Farahin, sbb kau dpt kawan macam aku.. sorry sgt2.. aku akan cuba utk berubah. Ya, semestinya bukan utk kau, tp utk ALLAH. tapi.. maaf ya.... sorry sgt2.. aku selalu kasar ma ko, tp kdg2 aku rasa perlu, terutama tym ( ko tau jg bila kan) supaya aku lega bila dah terlepas tanggungjawab yg satu tu.. at least, kau dan aku dapat tunaikan tanggungjawab tu kan... Aku takkan biarkan aku ja yg buat sendiri, kau tak.. kau tau kan maksud aku....


Hm.. entah Farahin akan baca ne atau tak. tapi lau ko baca, aku harap ko paham... kawanmu yg sorang ne.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...