Wednesday, December 23, 2020

Paling random la ni

So, this is kinda random. Tiba-tiba teringat sama blog. Dan since efbi, inzta and wazep kinda down right now and I dont have twider, so yeaah. Blog it is! Haha. K not funny 

So I have a lot in my mind lately. Terlalu banyak. Sampai overload. I dont know la if ada ka orang yang kenal aku baca blog ni. Tapi aku cuba la juga tapis supaya ndak obvious betul. Aku masih ada trauma yang aku perlu atasi. 

Aku ada terlalu banyak ketakutan. Aku lama suda ndak drive, aku ada sleep disorder, hoarding disorder. Macam macam la. And I dont know how to fix it. I am anxious in the day because aku tahu aku masih... apa nama benda tu, bertangguh. Apa BI dia ya, urghh. Sel otak pun macam getting rusty, constipation? No.. tu sembelit. Ah, google la kejap. *open another tab. 

Ok dapat. PROCRASTINATION !! Lol. 

Aku torn between. Satu part diri aku rasa macam dying untuk habiskan master ni. Satu part aku lagi terpaksa juga habiskan master ni. Dan for whatever reason, its not for myself.  *cries

Benda yang aku struggle. Sebab akal, jasad dan hati tidak selari. Sampai aku rasa, boleh ka aku yg kena terminate ja. 😣 I have physical support but mentally? I am all alone. Like super duper alone.  I try to bersangka baik, ber feeling baik, tapi sampai bila aku dapat tipu diri aku. Sampai bila. 

Aku ndak dapat manifest good things. Huu

==================this draft was written in 2019
**update 

23/12/2020 I am surprised I didnt write about my encounter with my bro and instead I wrote this haha. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...