Tuesday, February 15, 2011

Kenapa ya?

Kenapa kau selalu tanya soalan yang sama tiap kali kita sms?
Kenapa kau tanya soalan yg aku dah pernah jawap?
Kenapa kau tanya soalan yang aku tak boleh bagi jawapan pada waktu tu?
Kenapa aku geram kalau kau tanya macam thu?

tapi walaupun ko tanya semua kat atas thu beratus2 kali...aku tetap sayang ko...puikk ila...jiwang d pagi hening..
whatever..kenapa ya...ko ckp kat aku....
ko slalu tnya soalan2 gitu sebab ko pun tak tahu napa boleh jadi gitu lau dgn aku....
erm.....walaupun aku geram...takpela...kan?
okie aku maafkan walaupun ko tak minta maaf.....
cepatla hari jumaat...aku rindu suda..t dpt henpon sms kayh... i'll wait

1 comment:

Ace3103 said...

wah3..suspen sungguh post ini huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...