Sunday, January 16, 2011

He told me that I am......

Hehe.... i am always a Blank Cat (blanket)...selimut......
ya..sometymes i can be sooo LAMPY.....as  LAMBAT PICK UP...
hehe..poOr JAZF...kadang2 aq x taw mo ckp pa ma dia...sowi cyg!
oNe thing dat he also hav said to me is about my lackness of awareness in computer..hoho..like..
aq ne tak taw pun cmna mo handle laptop yg jam..hahaha..hari thu ada ea ajar tkan ntah apa..
Ctrl ke.. Alt ke.. Shift.... tah la..i'm sucks at dis kinda detail....
hehe..ada juga dia bagi aku CD for windows Vista..tapi aku lum laek beli CD ADAPTER( err..yaka)
yg pnting utk kasi masuk CD la..
huhu......
da rest... biarlah rahsia! wahahaha...cam pa sak aku kan...anyway..i miss hym..
takpa....ada lae minggu dpan..till then!

juz hope my days get brighter!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...