Tuesday, March 8, 2011

Driving class

My face after driving class

actually tym ne habis da kelas, tapi tunggu tutor aku settle student dia lagi sorg...
haha~ masa ne kan kereta ne blok satu kereta kat depan.. sekali tu pemilik kereta datang
" amoi, lu pandai reverse ka?"
"ha? bole2"
"okey reverse kejap bole ka moi?"
aku pa lagi start da enjin and reverse
"amoi balas kiri, balas kiri" (sambil buat gesture putar belah kiri)
haha.. then tutor aku datang. ekekkeeke... yg aku lucu, tu paci is not even chinese.
so? aku punya muka ka yg macam Cina?? KAH3X... ok, merepek.

Seriously, penat belajar memandu. Dahla x boleh lebih 50 dia punya speed, so genk, got da idea kan? Super slow mo dow...haha.. tapi takpa la. tengah belajar kan.. tutor aku pun baik, so aku mang good mood ja time driving class ne.. hehehe. Nervous gak aku ne, tinggal 2 jam lagi driving class, kalau da ready ada QTI lak.
Aku lagi risau bawa kat jalan raya daripada test kat litar. Nak tambah jam ka ya? (dilemma)

1 comment:

E said...

aauuwwhhhh...chinese ka kau jho?since when?haha...tak payah la tmbh jam.bazir duit jak oh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...