Wednesday, February 2, 2011

WEIRD KA?

SAYA...........

1) Spidefobia a.k.a Arachnofobia...
2) House chore dat i hate da most is buang sampah..yes..buang sampah....
(x kesah la dmana2..aku x suka urus sampah2 ne..)
3) I like lots of pillows
 (kajian ckp kunun its da sign of insecurity and lack of confidence) WHATEVA~
4) Aq x suka minum air bergas
5) I hate strawberries! they make me vomit...huhu
6) Cannot sleep if my ears are exposed.. (mesti tutup pakai hair or blanket..haha)
7) Ada kesusahan menyebut SECTION C ( Aq sebut SECTION SHII)
*Lawak gila tym ne..Mawan, Aimi n Farahin saksi n dorg mawan buli2 aq sebut sushishi la...haha
8) Lampy regarding technology..but.. i can learn. =p
9) I love short pants! tp not too short..three quarter is my fav!
(plus with floral pattern..haha...byk d GIANT)
10) Currently in love with RED...and PINK!
11) I am extremely goofy with my bestiest....but can be soo quiet in front of strangers!
( siapa knows me best taw la how killikx i am..)
12) I kinda hate numbers.....haha.... more into memorizing facts!
13) When i read, don't disturb me coz i will ignore u!
14) Aq boleh jadi kaunselor x bebayar korg tapi law salah nasihat sorry la erk..~
15) Aq sangat la amat la suka maakaan sayur labu masak santan..yumm3x....
16) Aq suka wat buku skrap...ada 3 daa...hehe.....
17) Aq senang emo or nangis law tgk tv... hahahaha...
18) Tym tidow kuat mengigau..... (pernah marah Khawarizmi tym mngigau)
19) Tahap kemamaian yg maksima law stay up..haha
20) Aq lagi suka menulis daripada bercakap..chewah!

Why i did dis entri? i don't know...hahhaa..ok la...tata...till then!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...