Sunday, February 13, 2011

RINDU SETENGAH MATI

Aku ingin engkau ada di sini
menemaniku saat sepi~
menemaniku saat gundaaahh..~
berat hidup ini tanpa dirimu
kuhanya mencintai kamu
kuhanya memiliki kamu ~

Aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh kuingin kau tahu
Aku rindu... setengah mati....

Meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh kuinginkan kau tahu
aku rindu setengah mati
aku rindu

Aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh kuingin kau tahu
ku tak bisa...hidup tanpamu...

siapa tengok iklan KEJORA DAN BINTANG atau tengok drama ne??
 (sila angkat laptop or PC anda jika ya) hehe.. gurau ja....
serius aku addicted sama lagu ni sekarang...bagi aku...lagu nie best sebab.......

1) Bertepatan ngan cerita Kejora dan Bintang thu.... sebab aku rasa lagu nie untuk Kejora yg merindui adiknya Bintang yang teramat..pluss si Bintang thu pun pandai main piano tuk melodi lagu nie..sweet100x!

2) Muzik and melodinya sangat menenangkan bagi aku...uiseyhmen...

3) Suara penyanyi nya yg mcm hampir berbisik dan sangat2 mencerminkan kerinduannya..
(ok..mcm cheesy plak) whatever

4) lagu ne pendek ja..... tapi best kuasa dua! haha..

1 comment:

Mohd Zulfitri Firdaus said...

Adedeh...parah ni,,,napa???hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...