Wednesday, February 23, 2011

Peluang itu ada di depan mata!

Assalamualaikum dan salam pagi semua... =)


Saat aku menulis entri ini syukur alhamdulilah ku panjatkan ke hadrat ILAHI kerana membuka mata, minda dan memberi petunjuk kepadaku..Alhamdulilah
setelah meneliti Buku kerjaya dalam bidang farmasi, aku tahu peluang untuk ke luar negara tetap ada, walaupun mungkin pada tahun kedua atau ketiga, tetapi aku harap impian untuk menjejak luar negara atas dasar menimba ilmu dapat terlaksana
(aku hairan napa ayat skema sgt ne)
hehe..apapun..syukur la...sebab aku faham sudah serba sedikit tentang prosedur untuk ke luar negara ini...mudah2an usaha dipermudahkan dengan izinMU. INSYAALLAH..~

off to mandi...mo Subuh suda...... Haiya alassolah ya muslimin walmuslimat =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...